lørdag den 18. januar 2014

LIDT FRA DE FØRSTE DAGE

Vi ankom planmæssigt til Miami og kom ud til vores hotel, klokken var godt nok blevet mange og vi var trætte så det var med at få noget at spise og så komme i seng, vores dag nåede jo også op omkring 24 timer. Fra Kolding kl 2 nat dansk tid og jeg ringede ved ankomsten til Godtfred, da var klokken 2 nat hos ham.

udsigt fra vores værelse meget tidlig morgen
Fredag tog vi ud på egen hånd, Jørgen ville gerne finde et spisested ved navn HOOTERS, han havde spist på et af deres engang i Orlando for ca 12-14 år siden, og synes vi skule opleve sådan et sted, da det var lidt specielt. Kan Jørgen selv skrive om senere.
Hotellet og guide kendte ikke til den kæde, men vi fandt den og der var kun 12 mulige steder i Miami at vælge imellem, vi valgte et og drog af sted med bus plan og bykort, det tog os godt 2 timer at komme dertil.

Derefter var betjeningen hurtig og effektiv, det var lige i nærheden af en lufthavn,

Det var meget speciel og lidt særpræget og alligevel hyggeligt. Vi fik noget lækkert at at spise og oplevede at en brandudrykning af de større, en noget mere larmende oplevelse skal man lede efter længe tror jeg.
Det tog os godt 2½ time at komme tilbage til hotellet, og så fik Jørgen en velfortjent skraber.
På vores udflugt havde vi nogle pæne traveture til og fra og fra og til busstoppesteder og vi havde jo god tid og fik set meget liv omkring os.

Vi spiste sent til aften og så var den dag også brugt,
Her lørdag stater vi med at samles ca kl 12, hvor vi så skal have en del instrukser inden vi går om bord på skibet, det bliver bare så dejligt og en ferie på en anden måde,
Vi sender mere når vi kommer til en net cafe på land, hyg jer i sneen som jeg kan se er kommet til i store mængder rundt om i Danmark