onsdag den 22. januar 2014

RESTAURANT - HOOTERS

Hooters historien for mit vedkommende starter i 2000 i Orlando, hvor jeg uforvarende kom ind på en restaurant hvor alle der serverede var unge kvinder, meget velformede, med uniform bestående af orange hotpants og en T-shirt med et billede af en stiliseret ugle. Næbet diskret placeret over navlen, og uglens øjne velanbragt på 2 iøjnefaldende steder. Hvad jeg ikke husker fra dengang, men som jeg så nu var at de alle havde strømpebukser på så de så solbrændte ud. Hooters historien startede i det sydlige Florida i 1983, hvor en gruppe forretningsmænd ville oprette et spisested hvor de hurtigt kunne få Buffalostyle ChickenWings. De ville sørge for noget der kunne få mændenes øjne til at få det glimt i øjet ligesom når de kiggede på chickenwings, øl og fodbold, og det blev så chiks. Jeg fik da i hvert fald øje på det, og synes at det skulle Lene også opleve. Jeg fortalte kort om det til rejselederen, han spurgte om det var det rigtige sted at tage sin kone med, da han så fik at vide at Lene er min søster åndede han lettet op. Besøget var en succes, god sund mad. Turen ud og hjem har Lene vist fortalt om i korte vendinger.
Her et billede af den originale t-shirt. 

på dette link kan man se og læse mere om Hooters
http://www.hootersflorida.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar